(Download) "Guía esencial sobre Jesús" by B&H Español Editorial Staff ~ Book PDF Kindle ePub Free

eBook details
- Title: Guía esencial sobre Jesús
- Author : B&H Español Editorial Staff
- Release Date : January 01, 2020
- Genre: Bible Studies,Books,Religion & Spirituality,
- Pages : * pages
- Size : 402570 KB
Description
La Guía esencial sobre Jesús cuenta la historia y la línea de tiempo de la vida de Jesús de manera concisa, clara y completa. Muestra de cerca y con claridad a Cristo en cinco partes: (1) Su transfondo en el Antiguo Testamento, (2) Su vida en la tierra, (3) la cruz, (4) Sus enseñanzas y (5) Sus seguidores.
Ultimate Guide to Jesus pulls the sweeping story and timeline of the life of Jesus into a clear, concise, and surprisingly comprehensive summary. Taking a close and clear look at Christ in five parts: (1) His Old Testament background, (2) His life on earth, (3) the cross, (4) His teachings, and (5) His followers.
Free PDF Download "Guía esencial sobre Jesús" Online ePub Kindle
Read More